Služby

Správa sociálnych sietí

Prečo sociálne siete?

Či sa vám to páči, alebo nie, sociálne siete sú neoddeliteľnou súčasťou nášho života a tiež jedným z najlepších spôsobov ako zostať v kontakte s blízkymi ľuďmi. Vedeli ste o tom, že priemerný Európan strávi na sociálnych sieťach 75 minút denne? A toto číslo stále postupne rastie. Nie je teda náhoda, že množstvo úspešných firiem využíva práve tento nástroj online marketingu na propagáciu svojich služieb či produktov. Investícia do správy sociálnych sietí by preto nemala byť pre vašu firmu luxusom, ale nevyhnutnosťou tejto digitálnej doby. Ešte stále váhate? Prečítajte si 7 dôvodov, prečo by ste do ich využívania mali investovať.

Zákazníci potrebujú cítiť, že Vám na nich záleží. Ak budú mať pocit, že ich vnímate a skutočne riešite ich negatívne skúsenosti, budú vám aj napriek nim viac dôverovať a nešíriť negatívne skúsenosti vo svojom okolí namiesto toho, aby ich predostreli vám.

01.

Veľa muziky za málo peňazí

Na sociálnych sieťach máte možnosť osloviť veľké množstvo potenciálnych zákazníkov s pomerne malým reklamným rozpočtom. Naši social media manažéri sa postarajú o to, aby aj relatívne malý rozpočet bol využitý efektívne a zacielený na správnu cieľovú skupinu, vďaka čomu vaša značka dostane z komunikácie na sociálnych sieťach maximum.

02.

Vyššie povedomie o značke

Vedeli ste, že sociálne siete v roku 2020 využívali takmer 4 miliardy ľudí? Vďaka tomuto obrovskému dosahu máte možnosť dostať sa do povedomia množstva používateľov, ktorí o existencii vášho podnikania doposiaľ netušili. A čím viac ľudí bude o vašej firme vedieť, tým viac ich aj bude mať záujem o vaše produkty a služby. Byť tam, kde sa nachádzajú Vaši zákazníci je kľúčom k úspechu podnikania.

03.

Zákaznici Vás ľahšie nájdu

Až 87% ľudí najskôr vyhľadá produkt online, prv ako si ho zakúpi. Ak chcete, aby si produkt kúpili práve od vašej firmy, mali by ste v online prostredí mať dostatočne silné zastúpenie i na sociálnych sieťach. Okrem priameho spojenia so zákazníkmi získate i lepšiu pozíciu vo vyhľadávaní, keďže publikovanie obsahu na sociálnych sieťach má pozitívny dopad na SEO.

04.

Vyššia návštevnosť

Prezdieľaním obsahu z vašej webovej stránky na sociálnych sieťach zvyšuje počet nových aj opakovaných návštevníkov. Váš podnik a ponuka produktov i služieb sa stáva viditeľnejšou. Okrem toho má táto návštevnosť tiež dopad i na SEO vo vyhľadávaní.

05.

Bližšie so zákazníkmi

Pokiaľ nechcete, aby vás vaši zákazníci a verejnosť vnímali len ako neosobnú firemnú identitu, rozhodne by ste sa im mali priblížiť prostredníctvom sociálnych sietí. Vďaka pravidelnému kontaktu im ukážete svoju ľudskú tvár a lepšie utkviete v pamäti Vy i Vaša komunikácia.

06.

Lepší zákaznícky servis

Zákazníci potrebujú cítiť, že Vám na nich záleží. Ak budú mať pocit, že ich vnímate a skutočne riešite ich negatívne skúsenosti, budú vám aj napriek nim viac dôverovať a nešíriť negatívne skúsenosti vo svojom okolí namiesto toho, aby ich predostreli vám.

Presvedčili sme Vás?

Sociálne siete si nevyžadujú vysoký rozpočet, napriek tomu však majú obrovský potenciál vybudovať značku a vytvoriť nové podnikateľské príležitosti. Ak sme Vás presvedčili, že práve oni sú tým správnym spôsobom ako osloviť Vašich potenciálnych zákazníkov neváhajte nás kontaktovať. Po prvotnej analýze pre vás radi pripravíme social media stratégiu presne pre Váš biznis.

V rámci strategického plánu Vám zabezpečíme ideamaking, plánovanie a produkciu obsahovej stránky postov vždy na mesiac vopred, ktoré si najskôr spoločne odsúhlasíme. Po ich presne načasovanom publikovaní však naša práca nekončí. Pravidelne poskytujeme customer care v podobe odpisovania na komentáre, správy či recenzie. Príspevky strategicky boostujeme, vyhodnocujeme efektívnosť komunikácie, klientom vytvárame pravidelne reporty a komunikáciu na sociálnych sieťach neustále optimalizujeme.