Služby

PPC reklama

Čo je účelom PPC reklamy?

Správne nastavená a pravidelne optimalizovaná PPC reklama vo vyhľadávaní dokáže zázraky.
PPC reklama je momentálne najpoužívanejšou formou reklamy na internete. Primárny účel tejto formy reklamy je zvýšenie predajov, prilákanie potencionálnych zákazníkov a zlepšiť povedomie o značke. Skratka PPC znamená platba za kliknutie (pay-per-click), teda platíte, až keď Váš potencionálny zákazník klikne na Vašu reklamu. Pri dnešnej konkurencií už nestačí spustiť jednoduché reklamné kampane a očakávať pozitívne výsledky. Je potrebné zistiť všetky vstupy od zákazníka, analyzovať ich a reklamné kampane neustále optimalizovať na základe výstupov. Iba tak vie náš tím certifikovaných online marketingových špecialistov efektívne pracovať s Vašim rozpočtom.

PPC reklama - výsledná cena?

Nastavenie, správa a pravidelná optimalizácia PPC kampaní u nás začína na sume 150 euro bez DPH. Výsledná cena však závisí od toho či ide o jednoduchý web alebo e-shop, či už máte založený účet s bežiacimi reklamami, ktoré treba optimalizovať alebo treba založiť úplne nový účet Google Ads, prípadne Meta Ads Manager. Radi s vami všetko preberieme na stretnutí, po ktorom pre vás vypracujeme ponuku na mieru presne podľa vašich potrieb. Stačí, keď nám zanecháte svoj dopyt, napríklad aj postredníctvom našich sociálnych sietí FB a IG.

Čo od nás získate?

Ak sa chcete stať našim klientom a spoločne dosiahnuť požadované ciele, neváhajte nás kontaktovať a my radi zdarma pripravíme návrh alebo vykonáme audit existujúcich reklamných kampaní.

01.

Platená PPC reklama

Sme agentúra, ktorá sa snaží zaručiť návratnosť vašich investícií, a to prostredníctvom PPC kampaní zameraných na konverzie. Naše portfólio úspešných kampaní je dôkazom toho, že efektívne zlepšenie konverzného pomeru klientov ani v tejto vysoko konkurenčnej dobe nie je nemožné. Ak chcete okamžite nakopnúť váš biznis, tak nás neváhajte kontaktovať. K dispozícii máme efektívne nástroje a techniky, ktorými vám s tým pomôžeme.

02.

Správa Google kampaní

Náš tím PPC špecialistov má rozsiahle skúsenosti s rozličnými typmi stratégií pri vytváraní PPC kampaní, ktoré majú preukázateľný dopad na predajnosť produktov a služieb. Pri práci kombinujeme pokročilé metodiky, odborné znalosti odvetvia a tie najlepšie postupy, aby sme zabezpečili, že každá stratégia bude v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Dokážeme presne osloviť vaše cieľové publikum vo vyhľadávači Google a tým zvýšiť konverzný pomer.

03.

A/B Testovanie

Pri tvorbe PPC kampaní dbáme na nadstavenie minimálne dvoch stratégií, vizuálov, ktoré nám pomáhajú testovať a sledovať účinnosť rôznych typov reklám. Pomocou A/B testovania dokážeme určiť, aké úpravy sú potrebné na doladenie a optimalizáciu každej reklamnej skupiny s cieľom dosiahnuť maximálny počet konverzií.

04.

Analýza kľúčových slov

Na to, aby ste prilákali správnu cieľovú skupinu, potrebujete správne kľúčové slová. Odborníci v našej agentúre pre vás pripravia kvalitnú analýzu kľúčových slov a určia najlepšie kľúčové slová pre vaše podnikanie. Tie následne použije v tvorbe obsahu pre vašu webovú stránku, jej SEO optimalizáciu, či prípadne v PPC kampaniach. Táto aktivita nám umožňuje optimalizovať výdavky na reklamu a efektívne maximalizovať konverzný pomer.

05.

Konverzná landing page

Zatiaľ čo PPC reklama pritiahne na vašu stránku to správne publikum, „landing page“ s ním uzatvára dohodu. Vždy pri jej tvorbe vykonávame hĺbkový prieskum, aby sme zistili, čo prinúti návštevníkov vašej stránky k akcii, konverzii. Pri ich vytváraní nepoužívame žiadne šablóny a každá takáto stránka je prispôsobená tak, aby vám prinášala iba hodnotné konverzie.

06.

Optimalizácia konverzných pomerov

Neustále hľadáme spôsoby, ako navýšiť vaše investície. Preto naše služby zahŕňajú A/B testovanie na mnohých rôznych úrovniach. Vykonávame hĺbkové audity stránok a prieskum správania zákazníkov, aby sme stratégiu vašej PPC kampane povýšili na nový level.

Prečo práve my?

A

Detailný a pravidelný reporting

U nás nič neskrývame. Každý klient dostáva pravidelný reporting, ktorý je ľahko čitateľný a zrozumiteľný. Vďaka nemu získa rýchly prehľad o efektívnosti všetkých prebiehajúcich PPC kampaniach.

B

Dátovo orientovaný design

Design landing page na vašom webe vypracujeme na základe dát a nie subjektívnych kritérií. Pravidelne monitorujeme, či zvolené parametre a obsah stránky prinášajú návštevnosť, konverziu alebo či je potrebné zvoliť inú stratégiu, obsah alebo štruktúru.

C

Klient na prvom mieste

Zákazník a jeho biznis je pre nás centrom diania. Snažíme sa pochopiť jeho predstavy nielen ohľadom kampane, ale i jeho biznisu, aby sme prostredníctvom PPC reklamy vedeli cieliť na správne publikum, a tým efektívnejšie využiť prostriedky vynaložené na reklamu. Keď PPC reklama – tak od nás.