PPC reklama
Čo je účelom PPC?
Správne nastavená a pravidelne optimalizovaná reklama vo vyhľadávaní dokáže zázraky.
PPC reklama je momentálne najpoužívanejšou formou reklamy na internete. Primárny účel tejto formy reklamy je zvýšenie predajov, prilákanie potencionálnych zákazníkov a zlepšiť povedomie o značke. Skratka PPC znamená platba za kliknutie (pay-per-click), teda platíte, až keď Váš potencionálny zákazník klikne na Vašu reklamu. Pri dnešnej konkurencií už nestačí spustiť jednoduché reklamné kampane a očakávať pozitívne výsledky. Je potrebné zistiť všetky vstupy od zákazníka, analyzovať ich a reklamné kampane neustále optimalizovať na základe výstupov. Iba tak vie náš tím certifikovaných online marketingových špecialistov efektívne pracovať s Vašim rozpočtom.
Výsledná cena?
Výsledná suma PPC reklamy závisí od viacerých faktorov ako napríklad celkový počet podstránok, počet potrebných jazykových mutácií, či bude web tvorený iba zo statických častí alebo aj dynamických a pod.
Pre orientáciu webové stránky u nás začínajú na sume 250 euro bez DPH a internetové obchody od 700 euro bez DPH.
Čo od nás získate?
Nemusíte sa obávať, že u nás niečo počas tvorby zanedbáme. Kladieme veľký dôraz na spokojnosť klientov, preto naš naši existujúci zákazníci veľmi radi odporúčajú svojim známym. Každý klient u nás získa konzultácie, školenia do CMS a jednoduché dodatočné úpravy úplne zdarma.
01.
Platená PPC reklama
02.
Správa Google kampaní
03.
A/B Testovanie
04.
Analýza kľúčových slov
05.
Konverzia landing page
06.
Optimalizácia konverzných pomerov
Prečo práve my?
A
Detailný a pravidelný reporting
B
Dátovo orientovaný design
C