PPC reklama
Čo je účelom PPC reklamy?
Správne nastavená a pravidelne optimalizovaná PPC reklama vo vyhľadávaní dokáže zázraky.
PPC reklama je momentálne najpoužívanejšou formou reklamy na internete. Primárny účel tejto formy reklamy je zvýšenie predajov, prilákanie potencionálnych zákazníkov a zlepšiť povedomie o značke. Skratka PPC znamená platba za kliknutie (pay-per-click), teda platíte, až keď Váš potencionálny zákazník klikne na Vašu reklamu. Pri dnešnej konkurencií už nestačí spustiť jednoduché reklamné kampane a očakávať pozitívne výsledky. Je potrebné zistiť všetky vstupy od zákazníka, analyzovať ich a reklamné kampane neustále optimalizovať na základe výstupov. Iba tak vie náš tím certifikovaných online marketingových špecialistov efektívne pracovať s Vašim rozpočtom.
PPC reklama - výsledná cena?
Nastavenie, správa a pravidelná optimalizácia PPC kampaní u nás začína na sume 150 euro bez DPH. Výsledná cena však závisí od toho či ide o jednoduchý web alebo e-shop, či už máte založený účet s bežiacimi reklamami, ktoré treba optimalizovať alebo treba založiť úplne nový účet Google Ads, prípadne Meta Ads Manager. Radi s vami všetko preberieme na stretnutí, po ktorom pre vás vypracujeme ponuku na mieru presne podľa vašich potrieb. Stačí, keď nám zanecháte svoj dopyt, napríklad aj postredníctvom našich sociálnych sietí FB a IG.
Čo od nás získate?
01.
Platená PPC reklama
02.
Správa Google kampaní
03.
A/B Testovanie
Pri tvorbe PPC kampaní dbáme na nadstavenie minimálne dvoch stratégií, vizuálov, ktoré nám pomáhajú testovať a sledovať účinnosť rôznych typov reklám. Pomocou A/B testovania dokážeme určiť, aké úpravy sú potrebné na doladenie a optimalizáciu každej reklamnej skupiny s cieľom dosiahnuť maximálny počet konverzií.
04.
Analýza kľúčových slov
05.
Konverzná landing page
06.
Optimalizácia konverzných pomerov
Prečo práve my?
A
Detailný a pravidelný reporting
B
Dátovo orientovaný design
Design landing page na vašom webe vypracujeme na základe dát a nie subjektívnych kritérií. Pravidelne monitorujeme, či zvolené parametre a obsah stránky prinášajú návštevnosť, konverziu alebo či je potrebné zvoliť inú stratégiu, obsah alebo štruktúru.
C
Klient na prvom mieste
Zákazník a jeho biznis je pre nás centrom diania. Snažíme sa pochopiť jeho predstavy nielen ohľadom kampane, ale i jeho biznisu, aby sme prostredníctvom PPC reklamy vedeli cieliť na správne publikum, a tým efektívnejšie využiť prostriedky vynaložené na reklamu. Keď PPC reklama – tak od nás.